Úspěšný charitativní projekt nadačního fondu NEJEN SRDCEM
Nadační fond NEJEN SRDCEM spustil před dvěma týdny prodej charitativních triček, navržených ve spolupráci s instagramovou influencerkou Andulou, která je na sociálních sítích velmi populární. Hlavním motivem se stal Andulin pes Buč, plemena Corgi. Je zobrazený na tričkách ve dvou karikaturních variantách, se symbolem nadačního fondu – červeným srdcem. Autorem obrázků je Jiří Frýdek, kterému se trička velmi povedla, protože během 14 dnů, byla beznadějně vyprodaná.
Výtěžek z prodaných triček byl předán na Vánočním punči v Tanečním Sectoru 18.12. dvěma organizacím, Home4Pets a Anidef, z.s. Částka 111 000 Kč byla rozdělena rovným dílem, každá organizace získala 55 000 Kč. Home4pets použije peníze na výstavbu svého útulku BEST FRIENDS, který už přes rok intenzivně buduje. Anidef na veterinární výdaje a část na výstavbu svého útulku Žim.
Lidé, kteří se na projektu podíleli
- Nadační fond NEJEN SRDCEM & a.n.d.u.l.a – produkce
- Jiří Frýdek – karikatura
- Ivan Mladenov – fotograf
- Adéla Marková – backstage video